2021-12-17 08:57
Obie marki łączy pochodzenie. To nie tylko Warszawa, z której się wywodzą, ale także „ulica”. Koszykówka na całym świecie kojarzy się ze sportem ulicznym, a marka PLNY powstała 15 lat temu i szybko stała się kultowa w środowiskach deskorolkowców i raperów. Dzisiaj koszykarska Legia święci sukcesy w europejskich pucharach i z przytupem wchodzi na międzynarodowe salony, a PLNY stoi za sukcesem siostrzanego brandu kobiecego PLNY LALA, który jest jedną z najpopularniejszych niezależnych marek odzieżowych w Polsce.
Współpraca obu tego typu marek to nowatorski w Polsce projekt, ale podobne kolaboracje od lat cieszą się już wielką popularnością za oceanem. Pierwsza wspólna kolekcja skierowana jest do dzieci, ale obie marki planują kolejne działania w przyszłości.
Koszulka to idealny prezent na zbliżające się święta Bożego Narodzenia!
Sprzedaż potrwa do końca okresu świątecznego lub do wyczerpania zapasów. Cena koszulki to 89 zł.
PÓŁKOLONIE 2023
Liczba zawodników: 216
Liczba lokalizacji: 5
Liczba drużyn: 15