
2021-12-17 08:57
Obie marki łączy pochodzenie. To nie tylko Warszawa, z której się wywodzą, ale także „ulica”. Koszykówka na całym świecie kojarzy się ze sportem ulicznym, a marka PLNY powstała 15 lat temu i szybko stała się kultowa w środowiskach deskorolkowców i raperów. Dzisiaj koszykarska Legia święci sukcesy w europejskich pucharach i z przytupem wchodzi na międzynarodowe salony, a PLNY stoi za sukcesem siostrzanego brandu kobiecego PLNY LALA, który jest jedną z najpopularniejszych niezależnych marek odzieżowych w Polsce.
Współpraca obu tego typu marek to nowatorski w Polsce projekt, ale podobne kolaboracje od lat cieszą się już wielką popularnością za oceanem. Pierwsza wspólna kolekcja skierowana jest do dzieci, ale obie marki planują kolejne działania w przyszłości.
Koszulka to idealny prezent na zbliżające się święta Bożego Narodzenia!
Sprzedaż potrwa do końca okresu świątecznego lub do wyczerpania zapasów. Cena koszulki to 89 zł.
Legia Basket Schools vs Junior Basket Club Olsztyn
Liczba zawodników: 216
Liczba lokalizacji: 5
Liczba drużyn: 15